Szervezeti Hatékonyság Növelés

A vállalkozások számára a hatékonyság folyamatos javítása üzleti szükségszerűség, a hatékonyság növelésének felismerése a vállalkozás hosszú távú jövőjének záloga. A DGS Global több területen kínál megoldást cége hatékonyabbá tételére.

A kiélezett versenyben, a változó szabályozói környezetben a cégeknek folyamatos megújulásra, működésük fejlesztésére van szükségük. A szervezet hatékonyságának növelése nem csak a nehézségekkel küzdő, hanem az üzletileg sikeres társaságoknak is alapvető érdeke. Minden vállalkozásnak válaszolnia kell az őt érintő környezeti kihívásokra. Ezeket a kihívásokat tudatosítani, felmérni-értékelni, megválaszolni és az új megoldásokat fenntarthatóan integrálni a szervezetbe csak komplex programok megvalósításával lehet.

A DGS Global  Szervezeti Hatékonyság Növelés programja jól bevált  módszerekkel nyújt ebben segítséget vállalkozásának.

Ha az Ön cége értékesítési gondokkal szembesül.

Ha szervezete még nem illeszkedik a megváltozott piaci elvárásokhoz.

Ha üzleti folyamataiban problémát okoz a szezonalitás kezelése.

Ha szervezete rugalmasságát és ügyfélközpontúságát növelni szeretné.

Ha a szervezeti működési folyamatok bonyolultak, túl- vagy alul szabályozottak.

Ha működésének hatékonyságát mérni szeretné.

Ha meglévő elképzelései megvalósításához változás menedzsmentben járatos partnert keres.

A DGS Global szakértői együttműködő partnerként, közös gondolkodással támogatják üzleti céljai elérését.

Az egyes tevékenységek optimalizálása mellett az egész vállalkozás szintjén elért optimumot is szem előtt tartjuk. Tapasztalataink alapján széles eszköztárból testre szabott megoldást kínálunk vállalkozása számára. A fejlesztési programok kidolgozása és bevezetése mellett hangsúlyt fektetünk az eredmények mérésére és az utánkövetésre is.

Lépésről lépésre:

1. A DGS Global Szervezeti Hatékonyság Növelés programja keretében, első lépésként szervezeti audit, folyamatelemzés, helyzetértékelés.

2. Iparági benchmark.

3. Vezetői interjúk alapján meghatározzuk a program scopját, amely az együttműködési  ajánlatunk alapja.

4. Az interjúk alapján ajánlatot teszünk az üzleti folyamatok komplex elemzésére.

A hatékonyság mérés tartalma:

Az üzleti folyamat komplex elemzése

A vállalkozás összehasonlítása az iparág többi szereplőjével  (benchmark)

Üzleti folyamatok mérése, szabályozások elemzése

Munkaerő kihasználtság elemzése

Beszállítói kör és folyamatok elemzése

Támogató rendszerek felmérése

Vevőkapcsolatok és ügyfél elégedettség elemzése.

Javaslataink két szintűek:

Gyors, látványos, részeredményeket nyújtó akciók (low hanging fruits)

Alapvető változtatásokkal járó, az értéklánc egészét érintő átalakítások.

Az elemzés alapján megoldási javaslatokat teszünk:

Az üzleti folyamatok átalakítására

A legjobb gyakorlatok alapján a tevékenységek módosítására

Az egyes folyamatokhoz a megfelelő erőforrások hozzárendelésére

A felhasznált humán erőforrások minőségének és mennyiségének optimalizálására

Mérési rendszer kialakítására

A mérési rendszeren alapuló és az adott üzlet sajátosságainak megfelelő ösztönzési rendszer felállítására

Az új folyamatok bevezetésének és alkalmazásának támogatására, szervezeti elfogadtatására.